Θεματολογία




Κυριακή, 25 Ιανουαρίου 2015

ΙΕ ΛΟΥΚΑ. Γρηγορίου Θεολόγου, Μαργαρίτας, Αυξεντίου νεομάρτ.
ΣΧΟΛΗ ΑΡΚΕΗΝ (Arcane School)

ΣΧΟΛΗ ΑΡΚΕΗΝ (Arcane School)


 

ΣΧΟΛΗ ΑΡΚΕΗΝ

(Arcane School)

π.ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ

 

  

     Η Σχολή αυτή ιδρύθηκε το 1923 από την Αλίκη Μπέιλη και τον σύζυγο της Φόστερ Μπέιλη, ύστερα από επιθυμία της «Πνευματικής Ιεραρχίας» (Μπέιλη, Μαθήματα στη Νέα Εποχή, σ. 1001-1002). Σκοπός της ήταν η εκπαίδευση εκείνων που είναι «συνειδητοί γνώστες τού Σχεδίου και μεμυημένοι μαθητές της Ιε­ραρχίας», για να βοηθηθούν στη «μαθήτευση στη Νέα Εποχή» και στην «υπηρεσία στην ανθρωπότητα», ώστε να επισπευθεί η «επανεμφάνιση τού Χριστού» (Μπέιλη, Αυτοβιογραφία, ο. 308).

 Στην κίνηση υπογραμμίζονται 9 «βασικά αξιώμα­τα». Σύμφωνα με το πρώτο υπάρχει για την ανθρωπό­τητα «ένα Σχέδιο». Η «απλούστερη έκφραση» της ιδέας αυτής περιλαμβάνει τρεις «βασικές δηλώσεις»: Ότι αυτά που συμβαίνουν είναι «η εκδήλωση ενός μεγάλου σκο­πού», ότι μια «πνευμαπκή Ιεραρχία» οδηγεί την ανθρω­πότητα στην πραγματοποίηση τού «θείου Σχεδίου», ότι η «εκτελεστική αρχή αυτής της Ιεραρχίας είναι ο Χρι­στός, και τα πρεσβύτερα μέλη της είναι οι Διδάσκαλοι της Σοφίας» (Χρηματοδότηση τού ιεραρχικού έργου, σ. 1).

Βασικά σημεία είναι ακόμη πως η ανθρωπότητα καθορίζει την «ταχύτητα της δικής της εξέλιξης», πως οι άνθρωποι «καλής θελήσεως» που συνεργάζονται αποτε­λούν μέρος τού «Νέου Ομίλου Εξυπηρετητών τού Κό­σμου», που εργάζονται για την εκπλήρωση τού Σχεδίου.

 Πίσω από τους ηγέτες τού «Νέου Ομίλου» και τους συνεργάτες τους υπάρχει η «εσωτέρα Πνευματική Κυ­βέρνηση τού Πλανήτη», ότι τα μέλη τού «Νέου Ομίλου Εξυπηρετητών τού Κόσμου» βρίσκονται «σε κάθε πολι­τικό κόμμα, και σε κάθε θρησκεία τού κόσμου. Αντι­προσωπεύουν μια νοητική στάση».

 Η Μπέιλη ισχυρίζεται πως η Σχολή Αρκέην είναι θρησκευτικά αχρωμάτιστη. Στη σχολή, λέγει δεν διδά­σκεται θεολογία και ο σπουδαστής «δεν υποχρεώνεται να δεχθεί οποιαδήποτε ερμηνεία ή παρουσίαση της αληθείας». Αρχηγοί και πρεσβύτεροι εργάτες σε πολ­λές αποκρυφιστικές ομάδες εργάζονται στη Σχολή Αρ­κέην (Μπέιλη, Μαθητεία στη Νέα Εποχή, σ. 1002).

 Αυτό δεν το αμφισβητούμε. Εκείνο όμως που υ­πογραμμίζουμε είναι ότι ο σκοπός της Σχολής Αρκέην στηρίζεται σε μια θεολογία που ακυρώνει το χριστιανικό ευαγγέλιο.

«Αποδίδεται έμφαση στο Δάσκαλο στην καρδιά, στην ψυχή» και διδάσκεται υποταγή στο Δάσκαλο, στον «εν ημίν Χριστό», λέγει η Μπέιλη βάζοντας στη θέση τού Χριστού τον ίδιο τον εαυτό μας (Μπέιλη, Μαθητεία, σ. 1002. Από την διάνοιαν εις την διαίσθησιν, σ. 78).  Ένας μαθητής της Σχολής Αρκέην δεν αναγνωρίζει θεό έξω από τον εαυτό του. Γι’ αυτόν «η οδός» δεν μπορεί να είναι ο Ιησούς Χριστός (Ιω. ιδ' 6)· είναι ο ίδιος ο εαυτός του.

«Δεν θα βάλουμε όμως κανένα δάσκαλο στη θέση τού θεού», λέγει η κίνηση, εννοώντας το «Θεό - Εαυτό μας»: Δεν θα υπακούσουμε σε κανένα ηγέτη, εκτός από την καθοδηγήτρια φωνή τού δικού μας εσωτερικού Θεού και δεν θα στηριζόμαστε σε κανένα άνθρωπο... Το πρώτο αναγκαίο προσόν είναι η ακλόνητη πίστη στις ατομικές μας δυνάμεις και στη Θεότητα που είναι μέσα μας. Αποκτήσαμε αυτή την πεποίθηση; Στηριζό­μαστε στο βασικό γεγονός της ουσιαστικής μας θειότητος;... Έχομε πεισθεί ότι είμαστε τόσο θείοι, όσο και ο ίδιος ο Μεγάλος Διδάσκαλος της Γαλιλαίας και ότι μπο­ρούμε να είμαστε ‘εν με τον Πατέρα', όπως Εκείνος ήταν...;» (Η σχολή Αρκέην, ο. 10).

 

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ:

ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ, ΓΚΟΥΡΟΥΪΣΜΟΣ, ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΑΘΗΝΑ 1997 – 4Η ΕΚΔΟΣΗ

ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ Π. Ε. Γ,  τηλ. 210 6396665

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ:

 Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον    www.egolpion.com

 29 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010

 

 


 


Όσοι έχουν διαβάσει το συγκεκριμένο άρθρο συνήθως διαβάζουν επίσης τα παρακάτω:

  
Share |

Τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν τις απόψεις των συντακτών τους

English


 
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΑΥΛΟ ΣΤΟΝ ΠΑΓΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ:
Ευανθία Αδαμτζίλογλου (Ζ’ ΠΑΥΛΕΙΑ)
ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ Σ Κ Ο Π Ι Α 15 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015:
Η εταιρεία Σκοπιά των «Μαρτύρων του Ιεχωβά» εκδίδει μηνιαίως δύο περιοδικά με το όνομα Σκοπιά:.π. Α. Γκατζέλης
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΓΟΤΘΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΝΑΩΝ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΤΡΟΜΟΣ, ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΙΣΜΟΣ & ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΝΗΨΗ:
Ιερομάρτυς Ιλαρίων Τρόϊτσκι
ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΚΟΠΙΑ 1 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015:
Το πρώτο άρθρο έχει τίτλο: «Το Δηλητήριο της Κυβερνητικής Διαφθοράς». Εκεί ως κυβερνητική διαφθορά ορίζεται: «ως η κατάχρηση...π. Α. Γκατζέλης
ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΞΥΠΝΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015:
Το περιοδικό ΞΎΠΝΑ του Ιανουαρίου 2015 φέρει τον γενικό τίτλο: «ΠΩΣ ΑΡΧΙΣΕ Η ΖΩΗ;» Στο πρώτο άρθρο, με ... - π. Ανδρέας Γκατζέλης
ΞΕΣΚΕΠΑΣΜΑ ΤΟΥ ΦΥΛΛΑΔΙΟΥ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: ΔΙΑΚΟΝΙΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015:
Το όλο κείμενο παρουσιάζει την αντίδραση των ανθρώπων που δεν επιθυμούν να ακούσουν τους Μ.τ.Ι: π. Α. Γκατζέλης
ΜΗΝΙΑΙΑ ΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΚΟΠΙΑ:
Μία προσπάθεια αναίρεσης των κειμένων των Μαρτύρων του Ιεχωβά σε πραγματικό χρόνο από τον π. Ανδρέα Γκατζέλη (συχνή ανανέωση)
International Christian Fellowship I.C.F:
Η International Christian Fellowship (I.C.F) είναι μια καινούργια προτεσταντική ομάδα που δραστηριοποιείται στην περιοχή μας:π. Ανδρέας Γκατζέλης
ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ: ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΖΟΥΣΕΣ Ή ΕΓΚΡΑΤΗΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ :
Οι κατ’ εξοχήν εκπρόσωποι των ελευθεριαζόντων ή αντινομιστών Γνωστικών είναι οι Νικολαΐτες.: Αρχιμ.ΘεοφίλουΛεμοντζή
ΑΓΙΟΥ ΙΣΙΔΩΡΟΥ ΠΗΛΟΥΣΙΩΤΟΥ - Για την ιερωσύνη, η οποία ατιμάζεται από εκείνους που τη χρησιμοποιούν κακώς:
Η ιερωσύνη βέβαια είναι θείο πράγμα και το πιο πολύτιμο από όλα, την ατιμάζουν όμως ...
ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ: ΣΙΜΩΝ Ο ΜΑΓΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ:
Ο Σίμωνας ο Μάγος θεωρήθηκε πατέρας του Γνωστικισμού επειδή από τη διδασκαλία του αναδύθηκαν εξελικτικώς τα διάφορα Γνωστικά συστήματα.
O «ΧΡΙΣΤΟΣ ΒΗΣΣΑΡΙΩΝ» ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΕΚΤΕΣ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ:
Οι οπαδοί του τον αποκαλούν «Βησσαρίωνα Χριστό». Προσεύχονται μπροστά στο πορτραίτο του και γιορτάζουν τα γενέθλια του ως Χριστούγεννα
Εγγραφή στην ομάδα ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο:
Επισκεφτείτε την παρούσα ομάδα
  Αρχική \ Θεματολογία \ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ \ ΣΧΟΛΗ ΑΡΚΕΗΝ (Arcane School)


active³ 4.8 · © 2000 - 2013 IPS Ltd · Όροι χρήσης